Jednoduché kroky, jak stihnout formu do plavek

Léto se blíží a času na budování formy do plavek ubývá. Jak se říká, nejlepší je začít pracovat na plavkové postavě už v zimních měsících. Jak to ale často chodí, lidé diety odkládají a před létem vymýšlejí různé taktiky, jak dietu urychlit. Nakupování keto diet, instantních jídel v sáčkách nebo zázračných hubnoucích koktejlů a čajů, to není řešením. V dnešním článku se podíváme na několik jednoduchých kroků, díky kterým stihnete svou formu do plavek.

Více bílkovin, žádné cukry

Nejprve se podíváme na jídlo. Největším problémem společnosti je nedostatečný příjem bílkovin. Proto se zaměříme zejména na denní příjem bílkovin, který může být klidně až okolo 2 gramů na kilogram tělesné váhy. Zařadit můžete proteinový prášek (který je nejlépe vstřebatelnou bílkovinou a navíc skvěle dochutí „sladká“ jídla), libové maso (drůbeží, hovězí, vepřovou panenku), ryby (losos, tuňák, treska) nebo mléčné produkty (tvaroh, cottage sýr, mozzarella, syrečky, bílý jogurt).

Naopak zcela vyřadíme jednoduchý cukr, takže už žádná kafíčka s cukrem, žádné slazení čaje, stop zmrzlinám a odpoledním dezertům a k snídani také vynecháme sladké pečivo.

Je důležité přijímat mimo bílkoviny i ostatní živiny (sacharidy, tuky). Proto jezte pravidelně (alespoň čtyřikrát denně) a v hlavních chodech si hlídejte příjem komplexních sacharidů (přílohy) a také zdravé tuky (ořechy, olivový olej, avokádo, tučné ryby).

Pitný režim

letní formu do plavek

Nyní se zaměříme na další velmi důležitý faktor a to na pitný režim. Sledujte si svůj denní pitný režim, který by měl být alespoň dva litry čisté vody denně. Vyřaďte veškeré slazené nápoje a na ranní smoothie také zapomeňte. Protože se blíží léto a s ním také parné letní dny, měli byste svůj příjem tekutin lehce navýšit. Také nezapomínejte na pitný režim během náročné sportovní aktivity či fyzické práci.

Nejlepší volbou je čistá (filtrovaná) voda, kterou můžete doplnit o citronovou šťávu s lístky máty.

Pohyb navíc

Pokud chcete stihnout formu na léto, je nutné zařadit také pohyb navíc. Například pokud chodíte do posilovny dvakrát týdně, zvyšte počet tréninků na tři týdně plus zařaďte dvakrát týdně nějaký druh kardia (běh, brusle). Pokud se hýbete málo, zařaďte si pravidelné tréninky, ze začátku postačí třicet minut denně. Skvělým tipem je skákání přes švihadlo, kterým spálíte velké množství kalorií, ale jedná se o finančně nenáročnou sportovní aktivitu a také časově nenáročnou.

Toto jsou tři základní body, díky kterým se Vám podaří získat formu do plavek a promenádu po pláži si užijete.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.